Меню
Особливості близькосхідного маркетингу

Особливості близькосхідного маркетингу

Author content: Valerii Zhukov

Emirates Airline, в рамках загальної стратегії бренд-менеджменту, тестує нову послугу реєстрації на борт літака вже з порога будинку. У пасажирів, які придбали авіаквиток, представники авіакомпанії забирають багаж з дому, реєструючи його за допомогою спеціальних мобільних комплексів, встановлених в автофургонах. Відразу на місці сканується паспорт пасажира і видається посадковий талон.

Скоріш за все PR-служба авіакомпанії Emirates Airline цілеспрямовано допустила витік в соцмережі відеоролика щодо тестових випробувань нової системи реєстрації. Наприкінці жовтня відео було опубліковано на YouTube-каналі блогера з Близького Сходу.

Значним фактором у підвищенні конкурентоспроможності на міжнародному ринку авіаперевезень є інвестиції в розробки у сфері авіабезпеки. Відповідно до опублікованої фінансової звітності в прес-релізі Emirates Airline, чистий прибуток авіакомпанії, що входить у склад Emirates Group (ОАЕ), за перше півріччя 2017 року, збільшився у 2,1 рази в порівнянні з попереднім періодом, і становить $452 млн. А загальний дохід групи компаній за аналогічний період склав $12,1 млрд. При цьому інформація щодо щорічних обсягів інвестицій в інновації не розкривається.

3D тунель – акваріум

Водночас, чергова глобальна інвестиційна ініціатива компанії – абсолютно нова технологія проходження пасажирами перевірки на авіабезпеку в Dubai Airports, запланована на літо 2018 року. Інноваційність рішення полягає в створенні унікальної системи безпеки і спрощенні процедури контролю. У наступному році вже не буде необхідності стояти в черзі до стійок на сканування сітківки ока і до металодетекторів.

Методологія прискореної перевірки побудована на проходженні через 3D тунель – акваріум, оснащений 80 відеокамерами. Пересуваючись тунелем і озираючись сторонами пасажир буде віддалено перевірятися за допомогою систем розпізнавання облич, сканування райдужної оболонки ока, а також на наявність заборонених предметів і речовин. Наприкінці тунелю, в залежності від результатів перевірки, відобразиться або зелене повідомлення з побажанням гарної поїздки, або червоне – з попередженням для служби безпеки.

Новітня технологія розроблена всього за 18 місяців. Керівництво Dubai Airports і топ-менеджмент авіакомпанії Emirates Airline впевнені, що інновації, які впроваджуватимуться дозволять не тільки закріпити в свідомості цільової аудиторії звання самого зручного та безпечного повітряного перевізника, але і в черговий раз збільшити пасажиропотік через базовий аеропорт ОАЕ.