Меню
insta7-1

Безпека інженерних мереж

– уніфікована інтелектуальна система диспетчеризації та автоматизації процесів управління життєдіяльності будівель.

Провідні експерти стверджують, що світ опинився на межі «Четвертої промислової революції», а найпрогресивніші з них вважають, що вона вже настала. Скоріш за все, обидві думки мають право на існування і не важливо як фахівці визначають новітню концепцію «Розумного навколишнього середовища»: чи німецький варіант – «Industrie 4.0» («Індустрія 4.0»), чи Internet of Things (Інтернет Речей) – в США. Однак щороку з’являється новий тип технологічного обладнання, в якому вже відсутня межа між виробничими та цифровими характеристиками.

  • Author content: Valerii Zhukov

Безпека інженерних мереж

Honeywell's control center

CentraLine by Honeywell

Ми пропонуємо скористатись перевагами «майбутнього, що настало вчора» за допомогою системи «CentraLine by Honeywell»  та впровадити модульні рішення, що необхідні Вам для забезпечення безпеки будівлі:

  • диспетчеризацію інженерних мереж (опалення, приточно-витяжну вентиляцію, кондиціювання, освітлення, ліфти) з можливістю керувати ними через мобільний додаток та інтелектуальним поєднанням з охоронними та протипожежними системами;
  • зонне регулювання – автоматичну оптимізацію параметрів комфортності виключно у приміщеннях, де перебуває людина;
  • інтеграцію «зонного регулювання» з системою бронювання номерів для готельного бізнесу або з багаторівневою кліматичною системою для музеїв та виставкових центрів;
  • моніторинг стану дотримання санітарних норм на кухні та у закладах харчування, контроль за печами, холодильниками, витяжками, а також іншим обладнанням у сфері послуг;
  • електронний журнал обліку змінних – температури повітря, опалення, рівня вологості тощо з гарантованим зниженням витрат на енергоспоживання від 30%;
  • керування цифровими інформаційними табло у випадку надзвичайних ситуацій;
  • розсилку E-mail та SMS-повідомлень з сигналами «тривога» відповідним керівникам інженерних, сервісних та охоронних служб;
  • використання «хмарного сервісу» для зберігання реєстру подій.